DoubleFace napisał(a):Nie ma co, PSX wydaje się jedynym pismem growym które trzyma poziom. Największy spadek formy jak dla mnie zaliczyło CD-Action. Już nawet nie ukrywają swojego targetu. W ostatnim numerze dodali tatuaż, taki na wodę co można w chipsach znaleźć .
Poza tym CDA w porównaniu z PSX obejmuje sporo szerszą tematykę powiązaną z grami niż tylko recenzja, retro recenzja, lista kombosów do Tekkena.
Piszą przy tym zarówno o grach na konsole i PC nie faworyzując przy tym żadnej platformy.
W przeciwieństwie do PSX gdzie co chwila widać hejcenie na poczciwego piecyka.
Dział "Na Luzie" (czyli te śmieszne obrazki itp.) to bodaj 3 strony z całego magazynu, więc nie wiem o co chodzi z tym czepianiem się o obrazki z Joe Monstera?
2.CDA pisze o grach na konsole i sprzęcie konsolowym od 4 lat, więc to raczej nie jest "od pewnego czasu". Gdzie PSX trzymało się najpierw tylko Playstation i dopiero później zaczęło obrabiać inne konsole.
DMC3 choć dobrą grą na PC była miała sporo bugów spowodowanych opieszałościom ludzi robiących port.
Po za tym kto powiedział, że 7 to zła ocena?
Hłe hłe. Dobrze, że nie odniosłeś się o domniemanej awersji PSE do PC powtarzanej pewnie z czasów prehistorycznych, pokazując, że to jakieś niczym nieuzasadnione brednie, zakorzenione w co niektórych czytelnikach CDA.
Och, czyli cały czas to robią? No to tym bardziej przypomniał mi się cytat: Kiedyś internet drukowano na papierze(zwłaszcza, że u nas w kraju prasa o grach to spisywanie z N4G.com). Nic no, "czepiam się" bo to śmiesznie koreluje z obejmuje sporo szerszą tematykę powiązaną z grami. Dla mnie to była najzwyczajniej w świecie zapchajdziura i ostatnia rzecz jakiej w takowym piśmie bym się spodziewał. Takie eee bonusy to z "Kaczora Donalda" pamiętam ;].
Ależ jest. CDA na rynku 15-20 lat, od 4 lat również o konsolach.
Extreme na rynku od 15 lat, od 10 również na różne sprzęty.
Sorry, ale w której sytuacji bardziej widoczne jest "dopiero póżniej"?
Poszli na łatwiznę jeśli chodzi o grafikę. Gra została przeniesiona w skali 1:1, zresztą po coś dodawany z nią był kontroler dla marudnych.
Nikt. Zła, jeśli jedynym problemem wynikającym z tekstu jest płacz autora przez "konsolowe" sterowanie(którego się "nie da" ogarnąć w (szok!) grze stricte konsolowej.
Jakbym czytał komentarze z YouTube. Wielokrotnie w ichnim dziale z listami imć Myszaq czy HIV terkotali jak to komputery to tylko stan przejściowy i "REAL HARDCORE GAMER" pitoli tylko na konsolach, bo komputery za drogie są.
Ja pitolę, 3 STRONY obrazków i tekstów mających nieco poprawić humor, a ty gadasz jakby to było centrum i sens całego pisma.
Ograniczając się przy tym tylko do konsol bo samymi materiałami o Playstation raczej by pisma nie sklecili.
W CDA lubię to, że czeto porównują wersje gry ze wszystkich platform, ułatwia to ominięcie gniotów.
Po premierze gry gamepady nie funkcjonowały z nią poprawnie i dopiero po wydaniu patcha dało się na nim sensownie grać.
Przyzwyczajenia do kontrolerów nie tak łatwo obejść, gracze co grali tylko w Halo na Xboxie przechodzili niezłą katorgę próbując grać myszka i klawiaturą.
Developerzy powinni być świadomi, że nie każdy ma pod ręką pada i że na PC istnieją standardy jeżeli chodzi o sterowanie i klawiszologię a ignorowanie tego to policzek w stronę swojej klienteli. Gra na PC powinna mieć sterowanie dostosowane do PC a niestety zdarzały się i gry, które KOMPLETNIE ignorowały klawiaturę i myszkę jako systemy sterowania (mówię o tobie Onimusha 3!!!). Że już nie wspomnę o takim Resident Evil 4 gdzie myszka byłaby jak znalazł a tak celowaliśmy do zombiaków strzałkami na klawiaturze.
Wielokrotnie? Kiedy, 10 lat temu czy 15? Zresztą, powiedzmy, że nie uwierzę Ci na słowo. Takie podziały skończyły się od kiedy gracze mają obie platformy do grania(bo PS2 czy Xbox to były już wydatki rzędu PC). Sorry, ale pisanie z naprawdę beznadziejnymi argumentami(lub ich brakiem, czego przekonałem się w dalszej części tekstu) jest bliższe YouTube nie sądzisz? Widzę, że to Twój standardowy tekst, kiedy nie masz co powiedzieć.
Znów, może jakieś statystyki, cokolwiek, żeby to podeprzeć? Czy to znowu moje wypociny nazwiesz youtube'owymi?
Czy czasem przejście z klawy na kontroler nie powinno być trudniejsze z racji ograniczonej liczby przycisków?
No i przede wszystkim, czy sterowanie w Halo było jakkolwiek ZŁE? Nie. Inaczej się nie dało.
Pierdzielenie o własnych preferencjach(vide typ od DMC3 czy Ty o Halo) i mówieniu w tym kontekście złe/dobre jest niemądre w opiniotwórczym piśmie.
Raczej "klecili" je przez 5 lat nie dodając przy tym stronek z "humorem" . Poza tym, na rynku konsolowym większość gier jest multiplatformowa między sobą, więc podejrzewam, że to Twoja kolejna genialna złota myśl niepodparta żadnymi fundamentami, zwłaszcza, że jeśli już mamy mówić o którejś platformie, która traciła AAA gry, to był to... PC.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości