Moje ulubione:
'Neverending Story 2' - pierwsza, z jaką się zetknąłem.
'Battlefield Earth' - za Spoony'ego jako Terla, za "stupid, stupid, stupid..."
'Synalek' i 'Alone In The Dark' - za ciekawe odstępstwa od schematu (to drugie również za Spoony'ego i Linkarę - błyskotliwość do sześcianu)
'Care Bears'
'Pound Puppies'
'Thief and the Cobbler'
'Ferngully'
'Tom & Jerry'
'Star Wars Christmas'
'Garbage Pail Kids' - Zarąbistość recenzji NC rośnie wprost proporcjonalnie do beznadziejności filmów (już początek jest świetny, dla mnie najlepsze otwarcie w historii Critica - dalej tylko lepiej)
'Titanic - Legenda Żyje'
i oczywiście wisienka na torcie, czyli 'The Room' - ten film sam w sobie to niewyczerpane źródło śmiechu, więc recenzja NC zła być po prostu nie mogła.