That Guy With The Glasses.pl -Doug walker czyli Nostalgia Critic, Chester A. Bum i inni - strona główna

Gra Karciana: Bez Tytułu

Miejsce dla miłośników szaleństw i abstrakcji

Gra Karciana: Bez Tytułu

Postprzez Gaido » Cz paź 06, 2011 9:22 am

Szablony do aktualnej wersji gry:

Wersja polska:
Szablon 1
Szablon 2
Szablon 3
Szablon 4
Szablon 5
Szablon 6
Szablon 7

Wersja angielska:
Szablon 1
Szablon 2
Szablon 3
Szablon 4
Szablon 5
Szablon 6
Szablon 7


rewersy:
http://www.mediafire.com/view/?3ho16obvx8891ax

Instrukcja:

STRONA 1
STRONA 2
STRONA 3
STRONA 4 (tutaj skopałem obrazek do opisu strzelca. Później sie poprawi)
STRONA 5
STRONA 6
STRONA 7

:)
Ostatnio edytowano Pn gru 03, 2012 7:31 am przez Gaido, łącznie edytowano 16 razy
Avatar użytkownika
Gaido
Recenzent
Recenzent
 
Posty: 697
Dołączył(a): Cz kwi 14, 2011 4:27 pm

Re: Gra Karciana: Bez Tytułu

Postprzez wtfpantera » N mar 18, 2012 12:33 pm

smakowite, podoba mi sie bardzo, bede drukowal i szukal graczy

ACZKOLWIEK

"opis dodatkowy" (flavour text) dla Fentora i Splugawionego sie powtarza - tak ma byc, czy to przeoczenie?

zasady nie sa jasne co do ataku strzelcow - najpierw wybieramy cel, nastepnie rzucamy kostka, czy moze na odwrot (co czynilo by strzelcow dosyc poteznymi - takie moze byc zamierzenie oczywiscie)

co wlasciwie oznaczaja cyfry w polu zasieg? 1-1 to atak na sasiednie jednostki, 1-2 to atak na dowolna jednostke (wogole system rzedow przypomina mi Disciples - nie zeby to bylo cos zlego), co wiec oznacza 2-2 u Duchow Oltarza?
i czy wogole pole zasieg jest konieczne, biorac pod uwage, ze WSZYSCY wojownicy maja 1-1 i WSZYSCY strzelcy i magowie maja 1-2.

przy okazji update'ow instrukcji przydala by sie tez korekta, przynajmniej ejden gramatyczny blad widzialem ;)

to nie maja byc przytyki, jedno chce zadbac o prezentacje gry, ktora juz mi sie podoba :P
"None ov thy empty god shall ever stand above me!"
Avatar użytkownika
wtfpantera
 
Posty: 27
Dołączył(a): N mar 18, 2012 12:19 pm

Re: Gra Karciana: Bez Tytułu

Postprzez Gaido » N mar 18, 2012 1:23 pm

Fajnie, że napisałeś :P

wtfpantera napisał(a):najpierw wybieramy cel, nastepnie rzucamy kostka, czy moze na odwrot (co czynilo by strzelcow dosyc poteznymi - takie moze byc zamierzenie oczywiscie)


Wybierasz cel i rzucasz kostką. Wybierasz za każdym razem gdy strzelasz. Czyli jak masz 3k6 to możesz strzelić w jedną, potem w drugą, potem w kogoś jeszcze innego. Albo wszystkie trzy strzały na jednego. Jak wolisz :P

wtfpantera napisał(a):opis dodatkowy" (flavour text) dla Fentora i Splugawionego sie powtarza - tak ma byc, czy to przeoczenie?


Przeoczenie, poprawię jak wyjdzie więcej niespodzianek :)

wtfpantera napisał(a):co wlasciwie oznaczaja cyfry w polu zasieg? 1-1 to atak na sasiednie jednostki, 1-2 to atak na dowolna jednostke (wogole system rzedow przypomina mi Disciples - nie zeby to bylo cos zlego), co wiec oznacza 2-2 u Duchow Oltarza?


Ogólna zasada jest taka jak wspominałeś. U Duchów Ołtarza poczatkowo chciałem by mogli atakować wyłącznie postacie z drugiego rzędu (sta 2-2), ale później stwierdziłem, że to głupie, mogą więc atakować kogo chcą, nie zmieniłem tylko tej statystyki :P Poprawi się :)

Cokolwiek znajdziesz - pisz :P Poprawimy, będzie zacnie, będzie można grać xD
Avatar użytkownika
Gaido
Recenzent
Recenzent
 
Posty: 697
Dołączył(a): Cz kwi 14, 2011 4:27 pm

Re: Gra Karciana: Bez Tytułu

Postprzez wtfpantera » Śr mar 21, 2012 5:38 pm

wlasnie wycinam karty i pszyszlo mi kilka nowych pytan do glowy

czy masz jakies rady co do oznaczania kogo "imituje" Mim?

czy jest okreslona kolejnosc czynnosci w Przewrocie? Np.:
1. poswiecanie istot z Oltarza
2. ew. pociagniecie karty
3. ew. zagranie nowej karty
4. "reaktywacja" kart na polu bitwy i nowa kolejka

Kiedy zaczyna sie Przewrot? W momencie, gdy wykorzystam ostatnia jednostke, czy gdy zacznie sie kolejka, w ktorej nie mam sie kim posluzyc?
"None ov thy empty god shall ever stand above me!"
Avatar użytkownika
wtfpantera
 
Posty: 27
Dołączył(a): N mar 18, 2012 12:19 pm

Re: Gra Karciana: Bez Tytułu

Postprzez Gaido » Śr mar 21, 2012 6:43 pm

wtfpantera napisał(a):czy masz jakies rady co do oznaczania kogo "imituje" Mim?


Można zapisac sobie na karteczce :P Ale serio, grając z współlokatorami nie mieliśmy problemu z zapamiętaniem kim Mim jest. Większa dyskusja powstała w kwestii co konkretnie Mim kopiuje z wybranej jednostki. W listingu jest napisane

Kod: Zaznacz cały
Gdy Mim wchodzi do gry
przybiera właściwości
wybranej jednostki w polu gry


Właściwości według instrukcji to atrybuty i umiejętności. Mim więc może udawać Słupa, i będzie miał 20 życia, zada 0 obrażeń i nie będzie miał prawie żadnej inicjatywy, ale ponieważ już nie przybiera imienia udawanej postaci, to nie wzmocni Dozmara o kolejnych 10 punkciszów siły :p

Druga sprawa dotyczy tego, czy Mim przybiera właściwości bieżące (ze wszystkimi buffami i z obecną ilością życia) kopiowanej postaci, czy w wersji "bazowej". Tworząc tę postać myślałem raczej o kopiowaniu bazowych wartości, ale sąsiedzi mówili, że fajniej by było gdyby kopiował te aktualne. Osobiście przychylałbym się do mojej wersji, ale jeśli ktoś będzie miał dobre argumenty by to zmienić - się zmieni :p

wtfpantera napisał(a):Kiedy zaczyna sie Przewrot? W momencie, gdy wykorzystam ostatnia jednostke, czy gdy zacznie sie kolejka, w ktorej nie mam sie kim posluzyc?


Przewrót zaczyna się w kolejce gdy nie masz jaką postacią zagrać. Czyli nie na końcu kolejki w której wykorzystałeś ostatnią jednostkę, tylko na początku kolejki gdy wszystkie monstra są "stapowane":)

wtfpantera napisał(a):czy jest okreslona kolejnosc czynnosci w Przewrocie? Np.:


Najważniejsze by na początku Przewrotu wziąć z talii jedną kartę (no chyba, że masz w dłoni już 6, to nie ciągniesz), a na końcu mieć wszystkie swoje jednostki stojące na baczność :P To co zrobisz pomiędzy, to juz Twoja sprawa :) Pamiętaj tylko, że grać jednostkami możesz dopiero po Przewrocie. Podczas samego przewrotu możesz jedynie wystawić jednego pampra do gry, oraz wydać ofiary z Ołtarza by zwiększyć swoje PDki. W praktyce zaś będzie wyglądać to tak:

-> Postawisz swoje pampry na pion.
-> Stwierdzisz, że w sumie powinieneś wziąć wcześniej kartę z talii.
-> Więc ją weźmiesz :P
-> Spojrzysz co masz w dłoni i zastanowisz się czy warto coś wystawić, czy lepiej zachomikować zwłoki na Ołtarzu by uciułać dowodzenie na lepszą jednostkę.
-> Jeśli będziesz chciał coś wystawić i będzie Ci brakować PDków, wtedy dopiero wywalisz zwłoki z Ołtarza na Cmentarz by mieć PDki i wystawisz, to co chcesz wystawić.
-> Przewrót kończysz i grasz najszybszą jednostką :)

jak zauważysz, im mniej masz jednostek w grze, tym częściej masz Przewrót (jeśli masz 1 jednostkę, Przewrót masz właściwie co kolejkę). To dość ryzykowne by mieć tylko jednego pampra w grze (raz skończyłem z samą Śmiercią ha ha xD), ale przy mocniejszych i wolniejszych jednostkach, jest to jakaś strategia by mogły atakować częściej :P
Avatar użytkownika
Gaido
Recenzent
Recenzent
 
Posty: 697
Dołączył(a): Cz kwi 14, 2011 4:27 pm

Re: Gra Karciana: Bez Tytułu

Postprzez wtfpantera » Śr mar 21, 2012 7:00 pm

o, te kwestie dotyczace Mima mnie nawet zaskoczyly, dla mnie naturalne bylo to, ze Mim kopiuje jednostke w jej podstawowym stanie.

nawiasem mowiac, Slupy zadaja po 1 obrazen - niby nic, ale na dobitke jakiegos dogorywajacego wojownika, albo przestawionej przez Splugawionego Lukrecji w sam raz :)

mam kolejne pytania! :P

czy Mim kopiuje takze zdolnosci postaci, czy tylko jej statystyki?

czy Puppet, gdy wskakuje do talii bedac zastepowanym "uwalnia" konsumowany przez siebie punkt dowodzenia?
swoja droga, nie mogla byc Marionetka? albo Kukla?

i przy okazji tej kwestii - nie mialbys ochoty zrobic angielskiej wersji?
"None ov thy empty god shall ever stand above me!"
Avatar użytkownika
wtfpantera
 
Posty: 27
Dołączył(a): N mar 18, 2012 12:19 pm

Re: Gra Karciana: Bez Tytułu

Postprzez Gaido » Śr mar 21, 2012 7:17 pm

wtfpantera napisał(a):czy Mim kopiuje takze zdolnosci postaci, czy tylko jej statystyki?


Na właściwości karty składają się i atrybuty (siła, życie, inicjatywa, zasięg ataku) jak i umiejętności. Więc tak, Mim kopiuje również i to :)

wtfpantera napisał(a):czy Puppet, gdy wskakuje do talii bedac zastepowanym "uwalnia" konsumowany przez siebie punkt dowodzenia?


Nie :) Ogólnie listing Puppeta jest dosyć dziwacznie napisany, ale chodziło mi o to, by wyobrazić sobie Pupetta po przemianie jako... no... Puppeta po przemianie xD Czyli może to nowa, lepsza jednostka, ale która zabiera Tobie cały czas 1PD. Tylko 1PD. W listingu "Puppeta wtasuj do talii. Jednostka ta nie pobiera pkt. dowodzenia" zamiast kropki powinien być przecinek. Choć chyba i tak można by było to inaczej zinterpretować. Musze to zmienić :P

wtfpantera napisał(a):swoja droga, nie mogla byc Marionetka? albo Kukla?


Puppet wydał mi się brzmieć suodszo, bardziej pasująco do obrazka xD

wtfpantera napisał(a):i przy okazji tej kwestii - nie mialbys ochoty zrobic angielskiej wersji?


Wiesz, to dobry pomysł, ale znając swój maksymalnie bierny angielski stworzyłbym zapewne arcydzieło z gatunku "All your base belong to us" ha ha :D Potrzebował bym do tego pomocy ;)
Avatar użytkownika
Gaido
Recenzent
Recenzent
 
Posty: 697
Dołączył(a): Cz kwi 14, 2011 4:27 pm

Re: Gra Karciana: Bez Tytułu

Postprzez wtfpantera » Śr mar 21, 2012 7:53 pm

Gaido napisał(a):Wiesz, to dobry pomysł, ale znając swój maksymalnie bierny angielski stworzyłbym zapewne arcydzieło z gatunku "All your base belong to us" ha ha :D Potrzebował bym do tego pomocy ;)


MASZ MOJ MIECZ!
"None ov thy empty god shall ever stand above me!"
Avatar użytkownika
wtfpantera
 
Posty: 27
Dołączył(a): N mar 18, 2012 12:19 pm

Re: Gra Karciana: Bez Tytułu

Postprzez Gaido » Śr mar 21, 2012 8:31 pm

To jak tylko jeszcze nakreślimy jakieś poprawki, to będę bardzo wdzięczny za pomoc :) Na szczęście tekstu wiele nie ma xD
Avatar użytkownika
Gaido
Recenzent
Recenzent
 
Posty: 697
Dołączył(a): Cz kwi 14, 2011 4:27 pm

Re: Gra Karciana: Bez Tytułu

Postprzez wtfpantera » N mar 25, 2012 8:00 pm

Pogralismy nieco!

Gra sie fajnie, aczkolwiek mam wrazenie, ze porazajaco duzo zalezy od szczescia. Moze to byc tez kwestia balansu, miales jakis wzor, podlug ktorego liczyles ile PD ma kosztowac dany stwor?

Mam tez wiecej konkretnych pytan!

Zdolnosc Deminencji pozwalajaca zaatakowac jej wszystkie jednostki - wszystkie to WSZYSTKIE, czy wszystkie wrogie?
A propos - jakie jest zrodlo nazwy "Deminencja"? To juz w kwestii ew. tlumaczenia ;)

Zdolnosc Guido pozwalajaca na zamiane dowolnej jednostki z jednostka z cmentarza - czy do dotyczy tez jednostek w polu wroga?

Czy pierwsza i druga zdolnosc Lukrecji jest ograniczona poziomem zycia wymienionym na karcie leczonej postaci?

Mam wrazenie, ze zdolnosci Splugawionego sa mocno nieprecyzyjne:
- czy druga zamienia rzedami dwie wybrane jednostki przeciwnika, czy zamienia cale rzedy?
- czy trzecia pozwala na wymiane swoich jednostek z jednostkami przeciwnika?

istnieje potencjalna petla zadawania obrazen, gdy obaj gracze maja do dyspozycji Radora - czy jego zdolnosc dziala tylko gdy otrzymuje obrazenia od ataku, czy takze od takiej zdolnosci jak ta Radora, czy takze (a propos) np. Forneusa?

Czy jesli "nietapnieta" sojusznicza jednostka dostanie "kopa" od Torra, ma dwa ruchy? Jeden w nastepnej kolejce i jeden w swojej wlasciwej, wyznaczonej przez inicjatywe? Czy raczej zdolnosc ta po prostu "odtapowuje i daje nieskonczony bonus do inicjatywy"?

Czy sprawdzales czy gra dziala przy wiecej niz dwojce graczy?
"None ov thy empty god shall ever stand above me!"
Avatar użytkownika
wtfpantera
 
Posty: 27
Dołączył(a): N mar 18, 2012 12:19 pm

Następna strona

Powrót do Random Stuff

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron