wtfpantera napisał(a):czy masz jakies rady co do oznaczania kogo "imituje" Mim?
Można zapisac sobie na karteczce
Ale serio, grając z współlokatorami nie mieliśmy problemu z zapamiętaniem kim Mim jest. Większa dyskusja powstała w kwestii co konkretnie Mim kopiuje z wybranej jednostki. W listingu jest napisane
- Kod: Zaznacz cały
Gdy Mim wchodzi do gry
przybiera właściwości
wybranej jednostki w polu gry
Właściwości według instrukcji to atrybuty i umiejętności. Mim więc może udawać Słupa, i będzie miał 20 życia, zada 0 obrażeń i nie będzie miał prawie żadnej inicjatywy, ale ponieważ już nie przybiera imienia udawanej postaci, to nie wzmocni Dozmara o kolejnych 10 punkciszów siły :p
Druga sprawa dotyczy tego, czy Mim przybiera właściwości bieżące (ze wszystkimi buffami i z obecną ilością życia) kopiowanej postaci, czy w wersji "bazowej". Tworząc tę postać myślałem raczej o kopiowaniu bazowych wartości, ale sąsiedzi mówili, że fajniej by było gdyby kopiował te aktualne. Osobiście przychylałbym się do mojej wersji, ale jeśli ktoś będzie miał dobre argumenty by to zmienić - się zmieni :p
wtfpantera napisał(a):Kiedy zaczyna sie Przewrot? W momencie, gdy wykorzystam ostatnia jednostke, czy gdy zacznie sie kolejka, w ktorej nie mam sie kim posluzyc?
Przewrót zaczyna się w kolejce gdy nie masz jaką postacią zagrać. Czyli nie na końcu kolejki w której wykorzystałeś ostatnią jednostkę, tylko na początku kolejki gdy wszystkie monstra są "stapowane":)
wtfpantera napisał(a):czy jest okreslona kolejnosc czynnosci w Przewrocie? Np.:
Najważniejsze by na początku Przewrotu wziąć z talii jedną kartę (no chyba, że masz w dłoni już 6, to nie ciągniesz), a na końcu mieć wszystkie swoje jednostki stojące na baczność
To co zrobisz pomiędzy, to juz Twoja sprawa
Pamiętaj tylko, że grać jednostkami możesz dopiero po Przewrocie. Podczas samego przewrotu możesz jedynie wystawić jednego pampra do gry, oraz wydać ofiary z Ołtarza by zwiększyć swoje PDki. W praktyce zaś będzie wyglądać to tak:
-> Postawisz swoje pampry na pion.
-> Stwierdzisz, że w sumie powinieneś wziąć wcześniej kartę z talii.
-> Więc ją weźmiesz
-> Spojrzysz co masz w dłoni i zastanowisz się czy warto coś wystawić, czy lepiej zachomikować zwłoki na Ołtarzu by uciułać dowodzenie na lepszą jednostkę.
-> Jeśli będziesz chciał coś wystawić i będzie Ci brakować PDków, wtedy dopiero wywalisz zwłoki z Ołtarza na Cmentarz by mieć PDki i wystawisz, to co chcesz wystawić.
-> Przewrót kończysz i grasz najszybszą jednostką
jak zauważysz, im mniej masz jednostek w grze, tym częściej masz Przewrót (jeśli masz 1 jednostkę, Przewrót masz właściwie co kolejkę). To dość ryzykowne by mieć tylko jednego pampra w grze (raz skończyłem z samą Śmiercią ha ha xD), ale przy mocniejszych i wolniejszych jednostkach, jest to jakaś strategia by mogły atakować częściej