That Guy With The Glasses.pl -Doug walker czyli Nostalgia Critic, Chester A. Bum i inni - strona główna

Filmiki Ukneka [Godzillazine chociażby, hehe]

Czyli co i jak tworzymy - dyskusje i porady

Re: Godzillazine - magazyn omawiający filmy Kaiju TOHO

Postprzez Uknek » Wt sie 20, 2013 12:45 pm

Dzięki ;). Mimo wszystko warto, byś obejrzał chociaż pierwszy, bo to naprawdę dobry film.
Oglądaj nowe odcinki GODZILLAZINE na moim kanale:

http://www.youtube.com/user/Jacob1074?feature=watch
Avatar użytkownika
Uknek
 
Posty: 52
Dołączył(a): Śr lip 11, 2012 1:25 am

Re: Godzillazine - magazyn omawiający filmy Kaiju TOHO

Postprzez Uknek » N sie 25, 2013 12:23 pm

Zapraszam na kolejną recenzję z cyklu - Powrót Godzilli! :)
https://www.youtube.com/watch?v=Rn9Hwk21-48
Oglądaj nowe odcinki GODZILLAZINE na moim kanale:

http://www.youtube.com/user/Jacob1074?feature=watch
Avatar użytkownika
Uknek
 
Posty: 52
Dołączył(a): Śr lip 11, 2012 1:25 am

Re: Godzillazine - magazyn omawiający filmy Kaiju TOHO

Postprzez Uknek » Pt sie 30, 2013 2:53 am

Teraz zapraszam na Godzilla kontra Biollante.
http://www.youtube.com/watch?v=tY8IdADBzuo
Oglądaj nowe odcinki GODZILLAZINE na moim kanale:

http://www.youtube.com/user/Jacob1074?feature=watch
Avatar użytkownika
Uknek
 
Posty: 52
Dołączył(a): Śr lip 11, 2012 1:25 am

Re: Godzillazine - magazyn omawiający filmy Kaiju TOHO

Postprzez Uknek » Śr kwi 15, 2015 9:25 pm

Okay, strasznie dawno tu nie pisałem, i szczerze mówiąc wznawiam nieco wątek poniekąd ze względu na słabnącą frekwencję na forum oraz brak dyskusji, niegdyś tak obecnej. Serio, nie chcę mówić, że to forum umarło (bo "jeszcze dycha!"), ale częstotliwość postowania konsekwentnie maleje.

Anyway, o czym ja to.

Godzillazine nadal robię, i trzyma się dobrze, choć zbliża się do końca. Jeśli kogoś jeszcze by to interesowało, to mój kanał, w owym momencie, nie ogranicza się jedynie do recenzji monster-movie i jakichś klasycznych, dziwnych "napromieniowanych Frankensteinów" (cytując mój opis). Fakt, nadal jest to moja... hmm, tematyka? i nadal będę sobie się nią bawić, ale na kanale pojawiają się też vlogo-recenzje filmów kinowych, które mnie aktualnie zainteresują. Sądzę, że od czasu, gdy ostatnim razem tu "pościłem" (a na pewno od ostatniej aktualizacji tego wątku) moje filmiki wzięły i się znacząco polepszyły. Myślę, że są już nawet zdatne do oglądania.

Jeśli ktoś z Was chciałby coś ten o nich (fajnie by było, choć nie zmuszam, ale fajnie by było), to tu macie kilka moich propozycji. Oczywiście zapraszam też do ogarnięcia tych innych filmików, ale tu macie te, z których (aktualnie) jestem dość zadowolony.

- Godzillazine #25 - Godzilla, Mothra & King Ghidorah - https://www.youtube.com/watch?v=un7fHSpaLo4
- Godzillazine #26 - Godzilla vs Mechagodzilla - https://www.youtube.com/watch?v=V2hnFpYgsCM
- Ex_Machina | Vlog/Recenzja filmu - https://www.youtube.com/watch?v=a8UlMldrLgk

Ogólny link do kanału: https://www.youtube.com/user/Jacob1074/

Z góry wielkie dzięki za wszelki feedback! :)
Oglądaj nowe odcinki GODZILLAZINE na moim kanale:

http://www.youtube.com/user/Jacob1074?feature=watch
Avatar użytkownika
Uknek
 
Posty: 52
Dołączył(a): Śr lip 11, 2012 1:25 am

Re: Filmiki Ukneka [Godzillazine chociażby, hehe]

Postprzez speiderman » Cz kwi 16, 2015 9:29 am

W ciągu dwóch lat zdecydowanie awansowałeś z pozycji amatora :mrgreen: .
Avatar użytkownika
speiderman
 
Posty: 1146
Dołączył(a): So paź 23, 2010 7:30 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Filmiki Ukneka [Godzillazine chociażby, hehe]

Postprzez Yeshu » Cz kwi 16, 2015 8:36 pm

Droga do sukcesu jest wyboista!
- You have so little to offer.
- I HAD an offer in mind.
~Death, Darksiders 2
Avatar użytkownika
Yeshu
 
Posty: 552
Dołączył(a): N mar 27, 2011 3:47 pm
Lokalizacja: Warka

Poprzednia strona

Powrót do Nasza twórczość filmowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

cron